maandag 21 mei 2018

UItnodiging voor een trainingsloop op Tweede Pinksterdag

Kotten 2017
Komende maandag 21 mei 2018 (2e Pinksterdag) staat er voor de 11e keer een rustige duurloop op het programma met Pinksteren. Joke, Maria, Erna en Tracey hebben een tocht van ongeveer 8 en 15 kilometer uitgezet in de Heelweg. De start is om 10.00 uur bij Harm Wossink, de broer van Joke, aan de Molenweg 21a in Heelweg. We vertrekken om 9.00 uur met de fiets en om 9.30 uur met de auto bij AVA'70. We starten als groep in een rustig tempo van ongeveer 6,00 a 6.30 minuten per kilometer. 

Je bent van harte welkom om mee te lopen en het zou mooi zijn dat we weer een leuke groep bij elkaar kunnen krijgen. Je doet mee op eigen risico en hoeft geen lid te zijn van AVA'70. Wil je graag meelopen of fietsen geef je dan even onderaan dit bericht, via app, facebook of mail op. Klik hier voor informatie over eerdere edities en hier voor de groepsfoto's (2008-2017)

Deelnemers: 1.Joke Balke, 2.Maria Griffioen, 3.Erna Wevers, 4.Tracey Jewell, 5.Harry Griffioen (meefietser), 6.Sanne Wisselink, 7.Henk Mengers, 8.Ineke Mengers (meefietser), 9.Wim Brinkman, 10.Roel Somsen, 11.Patrick Ikink, 12.Sabine Ikink, 13.Marloes Wensink, 14.Gerrit Dijkslag,15.Nanny Ebbers, 16.Henk Ebbers (meefietser), 17.Vera Masselink, 18.Dirk-Jan Robbe, 19.John Boom, 20.Denis Woeltjes, 21.Wim Rensink, 22.Andre Bleumink, 23.Gerrit te Lindert, 24.Janet Driessen, 25.Rudie Wolsink, 26.Anita Hubers, 27.Roy Ebbers, 28.Evelien Hillen, 29.Geert Wevers, 30.Ernstjan Luiten, 31.Anky Bruil, 32.Andre Bruil, 33.Linda Stronks, 34.Linda Scholten, 35.Paul Eijkelkamp, 36.Marieke ter Beeke, 37.Esther Koenen, 38.Inge Rensing, 39.Jelle Hubers (meefietser), 40.Paula Verwaaijen

12 opmerkingen:

wim brinkman zei

Ben er ook weer bij.

Roel Somsen zei

ik ga ook mee

Unknown zei

ik loop ook graag mee en zal om 9.00 uur bij AVA zijn. vr. gr. Vera Meinen

Dirk zei

Ben er ook bij

John Boom zei

Ik ga ook mee.

Gerrit te Lindert zei

Ik ga ook mee

Dat bunt van dee..dinge zei

Ik loop ook mee

Unknown zei

# me too. Tot morgen

Unknown zei

Ik loop morgen ook mee samen met Esther Koenen

Unknown zei

Inge Rensing komt ook nog mee 👍🏼

Jelle zei

Ik fiets morgen ook mee

Paula Verwaaijen zei

Ik zou graag mee willen lopen. Ik zie dat mij eerdere reactie niet door is gekomen