vrijdag 1 december 2017

Verslagje en foto's van de 5e tocht van het Safari Joggen op de Veluwe

van links naar rechts: Carla Hoornenborg, Angelique Vrijdag, Julia Roos, Sien Meinen, Lianne ter Haar, Dick Lubbers, Wilma Elburg, Geert Wevers, Gerben Schepers en Geert Kip
Vandaag staat er voor de 5e keer een Safari tocht over de Veluwe op het programma en het is voor mij de eerste keer dat ik in een wintermaand mee ga. Het voordeel hiervan is dat je niet zo vroeg op hoeft, want de zonsopgang staat voor deze dag op 8.28 uur. Dat betekent om 7.15 uur vertrekken uit Aalten. 

Toen Geert Kip me ongeveer zes weken geleden vroeg of ik dit nog een keer wilde organiseren, duurde het maar even of er hadden zich al 10 atleten opgegeven die graag mee wilden. Het blijft dan ook altijd een bijzondere gebeurtenis, waar ik zelf graag bij mee ga. Het wild dat we vandaag gespot hebben bestaat uit zo'n 20 wilde zwijnen, 40 reeën, 50 runderen en wat hazen en konijnen. Toen de nevel wat opgetrokken was, kwam zelfs het zonnetje te voor schijn, wat de morgen helemaal compleet maakt.

Klik op de link voor enkele foto's

fotoalbum

Geen opmerkingen: